Ce defineste un software CRM?

Conceptul pus in practica de Attosoft.ro face referire la intreaga activitate de gestionare a relatiilor cu clientii pentru a-i fideliza pe termen lung

AttoSoft.ro

Multitudinea de ofertanti pe piata la momentul actual, precum si volumul de produse si sevicii existente pe piata au transformat consumatorii moderni in persoane sensibile la modul in care sunt serviti si abordati, drept pentru care din ce in ce mai multe firme aleg sa implementeze un software CRM pentru a analiza mai bine nevoile consumatorilor.

Conceptul pus in practica de attosoft.ro face referire la intreaga activitate de gestionare a relatiilor cu clientii pentru a-i fideliza pe termen lung. Strategia CRM este adoptata de companiile care au realizat ca singura modalitate de a creste numarul de clienti este sa porneasca de la nevoile acestora, oferindu-le produse si servicii de calitate, conform cerintelor identificate.

Concret, implementarea unei strategii CRM in cadrul companiilor devine o necesitate, si nu un moft, pentru ca firmele sa se pastreze pe piata in lista competitorilor. Cu ajutorul unui sistem CRM poate fi urmarita relatia cu clientul de la primul contact, pastrandu-se un istoric concret al tuturor activitatilor de vanzare, suport si promovare.

Problemele in relatia cu clientii pe care le “rezolva” automat un software CRM

Printre cele mai comun intalnite probleme cu care reprezentantii companiilor se confrunta in relatia cu clientii sunt:

Software CRM | AttoSoft.ro

software CRM

  • Contactarea aceluiasi client de mai multi agenti ai companiei pentru a-i solicita aceleasi informatii;
  • Clientul primeste aceleasi detalii de fiecare data cand contacteaza compania pentru a obtine un raspuns sau o rezolvare la problema lor;
  • Contactarea clientului la intervale orare nepotrivite;
  • Necontactarea clientului la data si ora promisa, atunci cand clientul a solicitat acest lucru in mod expres;
  • Trimiterea ofertelor catre client care nu corespund cerintelor sau preferintelor sale;
  • Cerintele clientului nu sunt luate in considerare in totalitate;
  • Termenele promise clientilor nu sunt respectate.