Moduri simple de pierdere a grasimii abdominale

Pierderea grasimii abdominale este un obiectiv obisnuit de pierdere in greutate. Grasimea abdominala este un tip de grasime deosebit de daunatoare

grasimii abdominale

Pierderea grasimii abdominale este un obiectiv obisnuit de pierdere in greutate. Grasimea abdominala este un tip de grasime deosebit de daunatoare. Cercetarile spun ca exista legaturi puternice ale acesteia, cu boli precum diabetul de tip 2 si bolile de inima.

Din acest motiv, pierderea acestei grasimi poate avea beneficii semnificative pentru sanatatea oamenilor. Anumite strategii de pierdere in greutate pot viza tesutul adipos, mai mult decat alte zone ale corpului.

Iata cateva moduri bazate pe dovezi de a pierde grasimea abdominala:

  • Evitati zaharul si bauturile indulcite cu zahar

Alimentele cu zahar adaugat sunt nocive pentru sanatatea oamenilor. Mancarea multor din aceste tipuri de alimente poate provoca crestere in greutate. Studiile arata ca adaosul de zahar are efecte nocive asupra sanatatii metabolice.  Numeroase studii au indicat, de asemenea, faptul ca excesul de zahar, poate duce la acumularea de grasimi in jurul abdomenului si a ficatului.

Zaharul este jumatate glucoza si jumatate fructoza. Cand se consuma mult zahar adaugat, ficatul este supraincarcat cu fructoza si este obligat sa-l transforme in grasime. Unii cred ca acesta este principalul proces din spatele efectelor nocive ale zaharului asupra sanatatii.

  • Mancati mai multe proteine

Proteina poate fi cel mai important macronutrient pentru pierderea in greutate. Cercetarile arata ca poate reduce poftele cu 60%, poate stimula metabolismul cu 80–100 calorii pe zi si poate ajuta persoanele sa manance cu pana la 441 mai putine calorii pe zi.

Daca pierderea in greutate este un obiectiv, adaugarea de proteine poate fi cea mai eficienta schimbare pe care persoanele o pot face in dieta lor. Nu numai ca proteina ii poate ajuta sa piarda in greutate, dar ii poate ajuta, de asemenea, sa evite redobandirea greutatii.

  • Mancati mai putini carbohidrati

Un consum mai mic de carbohidrati este un mod foarte eficient de a pierde grasime. Acest lucru este sustinut de numeroase studii. Cand oamenii reduc carbohidratii, pofta de mancare scade si pierd in greutate.

Dietele cu continut scazut de carbohidrati conduc, de asemenea, la reduceri rapide ale greutatii apei, ceea ce ofera oamenilor rezultate rapide. Acestea se pot observa adesea, in 1-2 zile.